Antrenman sonrası beslenme (YAĞLI OLANLAR)

Konusu 'Beslenme Programı (Diyet)' forumundadır ve Individual tarafından 17 Ocak 2013 başlatılmıştır.

  1. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar siz yağ dan ve karbonhidrattan bir miktar uzak kalmalısınız Size tavsiyem whey dir fakat alamayanlar mutlaka olur. Bunun için de bir beslenme programı yazacağım

    İlk önce antrenmanınız ağır geçmeli yağ yaktığınıza emin olmalısınız.

    Daha sonra antrenmanda su içmemelisiniz. İçmek zorunda iseniz minimuma indirmelisiniz.

    Antrenman bitiminde yarım lt. su içmelisiniz. (su sindirime yardımcı olur)

    suyu içtikden 25-30 dk sonra 4 yumurta beyazı (12 gr protein) 100 gr tavuk göğsü(25 gr protein) 1 adet 50-100 gr lık çikolata yemelisiniz.

    Çikolata yemedeki amaç düşen kan şekerini dengelemek. Çikolata yemek istemiyorsanız meyve kuruları var, üzüm kurusu erik kiraz medine hurması onları tüketebilirsiniz.

    En son yatarken yarım lt yağsız süt içebilirsiniz :D

    İlerleyen zamanlarda faydasını göreceksiniz.

    Eklemek istediğiniz bir şey olursa çekinmeyin. :)

    İyi fintessler :)

    #1
  2. Mahallenin Tombul Çocuğu New Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    3
    Beğenilen Mesajlarınız:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Aga çok iyi güzel anlatmışsın ama gündelik beslenme hakkında bir şey yazmamışsın. Şimdi ben antrenmana kadar bir şey yemeyim mi yani? (Şaka gençler, ciddiye alıp yorum yapmayın)
    Ben kendi beslenmemi anlatayım aga, bende yağlıyım.

    Sabahları uyandığımda:
    *1 Dilim Çavdar Ekmeği -ki karbonhidrat kesinlikle az bile olsa almalısınız-
    *Avuç içi kadar peynir veya 2-3 yumurta (sadece beyazı) ancak kesinlikle yumurta ve peyniri aynı anda tüketmeyin.
    *Şekersiz çay içebilirsiniz. -dilediğiniz kadar ancak fazla önermem çünkü demir emilimini engelliyor-
    *Bolca da domates ve salatalık.
    *Dilerseniz 2 veya 3 tane zeytin.

    Öğlene doğru:
    *1 Su bardağı ayran veya 1 su bardağı süt

    Öğle:
    *Arkadaşlar öğlenleri özellikle protein ve karbonhidrat alımına dikkat, tavuk olabilir, ton balığı olabilir yağsız şekilde bunları tüketmeye çalışın. Ben genelde ton balıklı sandviç yapıyorum kendime.
    *Bir kase yoğurt

    Akşama Doğru:
    *1 adet dilediğin meyve

    Akşam:
    Susuz sebze yemeği.

    Bu yukarda anlattığım normal beslenme, hergün uygulayın yağ yaktığınızı göreceksiniz. Ama dediğim gibi bolca sebze tüketin ve karbonhidrat alımına dikkat edin, yağ yakıyım derken kasları yakmayın.

    Antrenman günleri yukarıda yazınlanları yapabilirsiniz bende sevdim ancak ben antrenmandan önce -45 dk falan önce- bir litre sütün içerisine 10 tane falan yumurta beyazı kırıp yarısını içiyorum. Çok yararı oluyor. Aynı şekilde antrenmandan sonrada kalan yarısını içiyorum.

    Unutmayın, protein bizim için her ama her şeyden önemli.

    Yani çok yiyeceksiniz ama yağdan uzak duracaksınız.
  3. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    :) Antrenman sonrası yazdım zaten günlük beslenme programına ben karışamam
  4. vieri32 New Member

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    4
    Beğenilen Mesajlarınız:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Çikolatanın düşen kan şekerini dengelediğine eminmisiniz??
    Benim fikrim ise tam tersi, tamam antrenmanda tabiki yorgunluk olabilir bu illaki kan şekerin düştüğü demek midir? çikolata gibi yalancı işlenmiş şeker içeren besinler hızlı bir şekilde kan şekerini tavan yapar fakat hızlı bir şekilde de düşürür, yani zararlıdır. Bunun yerine pirinç+tavuk veya daha pratik olarak %100 meyve suyu+mini sandviç daha iyi olmazmı?
  5. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Olabilir tabikide

Sayfayı Paylaş

Users found this page by searching for:

  1. antrenman sonrası çikolatalı süt