One-Legged Cable Kickback Kalça Hareketi Nasıl Yapılır (Video & Resimli)

Konusu 'Kalça Hareketleri (Gluteus)' forumundadır ve Fitherif tarafından 16 Kasım 2012 başlatılmıştır.

  1. Fitherif Administrator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    686
    Beğenilen Mesajlarınız:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Bulunduğu Yer:
    İstanbul
    One-Legged Cable Kickback kalça egzersiz hareketi nasıl yapılır
    Çalışan kaslar: Erector Spinae, Gluteus Maximus, Gluteus Medius, Biceps Femoris, Adductor Longus
    Kasların görevi: Bacakların bütün hareketlerini yaptırırlar.
    Spor branşları: Bütün spor branşlarında bacak kaslarının önemi çok büyüktür.
    one-legged cable kickback.jpg one-legged cable kickback 1.jpg
    Uygulama: Tek bacakla Cable Kickback denilen özel bir çekme istasyonunda, gövde öne eğik konumda, arka bacağa bilekten takılı olan ağırlık aparatı, kalçanın gücüyle mümkün olduğunca bacak hep gergin kalmak şartıyla geriye doğru kaldırılarak uygulanır ve kalça kasları hiç gevşetilmeden tekrar başlangıç durumuna nefes alınarak kontrollü ve yavaşça dönülür. Arka bacak ve kalçaların forma sokulması için çok gerekli bir egzersizdir. Hareketin devamı süresince gövde yere eğik durumda sabit tutularak, kalça ve arka bacak kasları hiç gevşetilmeden devam edilir. Aynı tekrar sayısıyla ara verilmeden diğer bacakla tekrarlanır.

    #1
  2. Individual Moderator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    221
    Beğenilen Mesajlarınız:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Bacaktaki selülitleri egzersizle yoketmenin yollarından biri. mutlaka tavsiye ederim arka bacak kaslarını da muazzam derecede kuvvetlendiriyor

Sayfayı Paylaş