Wide-Grip Rear Pull-Up Koltuk Altı Hareketi Nasıl Yapılır (Video & Resimli)

Konusu 'Koltuk Altı Hareketleri (Lats)' forumundadır ve Fitherif tarafından 24 Kasım 2012 başlatılmıştır.

  1. Fitherif Administrator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    686
    Beğenilen Mesajlarınız:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Bulunduğu Yer:
    İstanbul
    Wide-Grip Rear Pull-Up koltuk altı egzersiz hareketi nasıl yapılır
    Çalışan kaslar: Latissimus Dorsi, Teres Major, Teres Minor, Rhomboid Major, Biceps Brachi, Brachialis, Brachioradialis
    Kasların görevi: Bütün çekme aktivitelerini yaptırırlar.
    Spor branşları: Windsurf, dağcılık, yüzme, cirit ve çekiç atma, voleybol, hentbol, tenis, basketbol, güreş, boks, eskrim, cimnastik, yelken, sutopu, mızrak ve gülle atma.
    wide-grip rear pull-up.jpg wide-grip rear pull-up 1.jpg
    Uygulama: Eller omuz genişliğinden daha geniş bir tutuş açıklığı ile ve avuç içleri karşıya bakacak şekilde barfiksten tutulur, bütün vücut, nefes verilmek suretiyle, barfiksin barı enseye yaklaşacak şekilde yukarıya çekilir ve nefes alınarak, kontrollü ve yavaşça tekrar başlangıç durumuna dönülür. Bu hareketin diğer bir uygulama şekli de barı çeneye doğru yaklaşacak şekilde vücudu yukarıya çekmektir. Tesir yönünden birbirine yakın olmakla beraber, enseye doğru çekişlerde sırtın daha geniş bir bölümü çalışır ve hareket daha zorlaşır. Dikkat edilecek husus; vücudun sallanmasını önlemek, yukarı ve aşağı hareketlerde yavaş ve kontrollü hareket etmektir. Her iki çalışma şekli de sırtı genişleten bir tesir yapar ve boy uzamasına yardımcı olur.

    #1

Sayfayı Paylaş