Zottman Preacher Curl Pazu Hareketi Nasıl Yapılır (Video & Resimli)

Konusu 'Pazu Hareketleri (Biceps)' forumundadır ve Fitherif tarafından 23 Kasım 2012 başlatılmıştır.

  1. Fitherif Administrator

    Çevrimdişi
    Mesaj Sayısı:
    686
    Beğenilen Mesajlarınız:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Bulunduğu Yer:
    İstanbul
    Zottman Preacher Curl pazu egzersiz hareketi nasıl yapılır
    Çalışan kaslar: Biceps Brachi, Brachioradialis, Brachialis, Pronator Teres
    Kasların görevi: Bütün yükleme ve çekici fonksiyonları yaptırır.
    Spor branşları: Kol kaslarının aktif rol oynadığı, bilhassa çekme fonksiyonunun önemli olduğu bütün branşlarda etkilidir.
    zottman preacher curl.jpg zottman preacher curl 1.jpg zottman preacher curl 2.jpg zottman preacher curl 3.jpg
    Uygulama: Kolların dirseklerden itibaren dayandırıldığı yaklaşık 45° eğimde olan bir platformda tek ele dumbell’la uygulanır. Koltukaltları ve kol platformun kenarına iyice intibak eder, dumbbell avuç içi yukarıya bakacak şekilde kavranır, yavaşça nefes verilerek omuz yönüne doğru ve biceps kaslarının tam kasılma noktasına kadar kontrollü olarak kaldırılır. Bu noktada bilek, avuç içi dışarıya, yani yüz istikametinin tersine doğru döndürülür ve bu tutuş şekli değiştirilmeden kol tamamen gergin durumda yavaşça ve nefes alınarak başlangıç konumuna dönülür. Aynı bilek şekline dönülerek harekete devam edilir. Hareket biceps kaslarının bilhassa alt uçlarını ve ön kol kaslarını çalıştırır ve biceps kasına yükseklik kazandırır. Dumbbell’lı çalışmalar daha ziyade yarışma hazırlık dönemlerinde, çok tekrarlı setler yapılarak, daha çok şekil kazanmak için tercih edilir. Hareket aynı tarzda ayakta da uygulanabilir.

    #1

Sayfayı Paylaş